bancuri, glume, imagini, video, fun, bancuri online, bancuri tari, imagini haioase, videoclipuri haioase, distractie online Pe HaiSaRadem.ro vei gasi bancuri, glume, imagini, video, fun, bancuri online, bancuri tari, imagini haioase, videoclipuri haioase, distractie online. Nu ne crede pe cuvant, intra pe HaiSaRadem.ro ca sa te convingi.

     Ce este Google PageRank?

 

     Să începem cu ceea ce spune Google. Pe scurt, acesta consideră linkurile către un site ca fiind voturi. În plus, consideră că unele voturi sunt mai importante decât altele. PageRank-ul  este o  caracteristică Google bazată pe un sistem de numărare a voturilor pentru a determina care pagini sunt mai importante. Aceste scoruri(note) sunt apoi folosite împreună cu multe alte lucruri, pentru a determina care este poziţia pe care o pagină va fi afişată într-o căutare.

     Când cei de la Google explică ce este PageRank-ul spun următoarele:
The heart of our software is PageRank™, a system for ranking web pages developed by our founders Larry Page and Sergey Brin at Stanford University. And while we have dozens of engineers working to improve every aspect of Google on a daily basis, PageRank continues to play a central role in many of our web search tools.
    PageRank se bazează pe caracterul democratic unic de pe web, folosind structura link-urilor ca un indicator valorii unei pagini. În esenţă, Google interpretează un link de la Pagina A la Pagina B ca un vot, de către pagina A, pentru pagina B. Dar Google se uită la mai mult decât volumul de voturi pe care o pagină le primeşte, de exemplu, acesta analizează şi pagina care distribuie votul. Voturile exprimate de către pagini care sunt ele însele mai  “importante” cântăresc mai mult şi ajută alte pagini să devină relativ “importante”.
     Desigur, paginile importante nu inseamna nimic pentru dumneavoastră, dacă acestea nu se potrivesc cu interogarea efectuată. Astfel, Google combină PageRank-ul cu cu tehnici sofisticate de potrivire a textului pentru a găsi paginile care sunt cele mai importante şi relevante pentru căutarea dumneavoastră. Google analizează toate aspectele legate de conţinutul unei pagini (si conţinutul paginilor care leagă de ea), pentru a determina dacă afişarea ei in cazul unei căutari este relevantă.
     Google califică PageRank-ul ca fiind ceva important, dar nu singurul factor de clasificare al paginilor web. Asta e bine, pentru că mulţi oameni au pus preţ prea mare pe PageRank şi nu au mai gândit decât foarte puţin dincolo de el.

©Talabă Dănuţ

 

Click pentru a viziona videoclipuri

Ultimele Articole

 

 

 

 

 

50cent.com